ΑΘΛΗΣΗ, ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΥΓΕΙΑ, ΕΥΕΞΙΑ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

Ώρα για υπαίθρια άθληση με 6 εύκολους τρόπους

 

Επιτέλους αλλαγή σκηνικού στον καιρό. Ευκαιρία να αθληθούμε και λίγο σε ανοιχτούς χώρους. Δεν έχουμε καμία δικαιολογία πλέον για τεμπέλιασμα στους καναπέδες. Ο ήλιος και η άνοδος της θερμοκρασίας μας δίνουν το ερέθισμα και τα κίνητρα που χρειαζόμαστε για να ξεσκουριάσουμε και να ανεβάσουμε τη διάθεση μας. Και για όσους πιστεύουν πως είναι δύσκολο να αθληθούν χωρίς τα μηχανήματα εκγύμνασης εσωτερικού χώρου, δεν έχουν παρά να ακολουθήσουν τις παρακάτω συμβουλές του personal trainer Ηλία Λαμπρινέα και απλώς να μεταφέρουν τη γυμναστική τους έξω από τους τέσσερις τοίχους.

6 ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΗ ΦΥΣΗ

Θα θέλατε να παίρνετε περισσότερο αέρα; Εύκολο! Απλώς μεταφέρετε τη γυμναστική σας έξω!

ΤΡΕΞΙΜΟ
Τώρα είναι η ώρα να παρατήσετε τον διάδρομο και να βγείτε έξω. Όχι μόνο επειδή ο καιρός είναι καλός, αλλά επειδή είναι καλύτερο για εσάς. Το τρέξιμο έξω σας εκθέτει σε ανηφόρες, κατηφόρες και ανομοιόμορφο έδαφος που σημαίνει ότι μπορείτε να κάντε την προπόνησή σας πιο αποτελεσματική στοχεύοντας σε διαφορετικούς μυς και καίγοντας περισσότερες θερμίδες.

ΠΟΔΗΛΑΤΟ
Το να νιώθετε τον αέρα στο πρόσωπό σας έχει περισσότερα οφέλη από το να σας αναζωογονεί. Σημαίνει περισσότερη αντίσταση και καλύτερη διάθεση!

ΣΤΕΠ
Εάν χρησιμοποιείτε στεπ, γιατί δε δοκιμάζετε την εξωτερική εκδοχή του; Βρείτε ένα παγκάκι σε ένα πάρκο ή ένα σκαλοπάτι και κάντε το τον καλύτερό σας φίλο. Χρησιμοποιήστε το για όλες τις ασκήσεις που κάνετε και στο γυμναστήριο.

ΔΙΑΛΛΕΙΜΑΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Το να ασκείστε σε μικρές, έντονες δόσεις είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να τονώσετε την καρδιοαναπνευστική σας δυνατότητα, να βελτιώσετε την ταχύτητα και την αντοχή σας και να ισιώσετε όλο σας το σώμα. Βρείτε έναν λόφο και τρέξτε γρήγορα μέχρι την κορυφή και έπειτα περπατήστε τον γυρισμό. Ξεκουραστείτε για 30 δευτερόλεπτα και κάντε το ξανά.

ΒΑΡΗ
Δε χρειάζεστε εντυπωσιακά μηχανήματα για να σηκώσετε βάρη: η προπόνηση με το βάρος του σώματός σας μπορεί να είναι εξίσου αποτελεσματική. Τα περισσότερα πάρκα έχουν πλέον και κάποια μηχανήματα που μπορούν να σας βοηθήσουν.

ΣΚΟΙΝΑΚΙ
Καμία καρδιοαναπνευστική άσκηση δεν είναι πιο διασκεδαστική!

 


Επιμέλεια άρθρου : Ηλίας Λαμπρινέας.

 

PERSONAL TRAINER

Fitness Nutrition Specialist(FNS) by NASM
CPR/AED Certified
Department of History and Theory of Science(National Kapodistrian University of Athens.
Personal & Group Training in International Environment
Strength Training
Nutrition Solutions
Fitness Plan
Weight Loss
Wellness
Online Coaching

www.lamprineas.com facebook : Ilias Lamprineas

mail: [email protected]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *